CANNES LIONS: SZTUKA PORUSZANIA Spotkania kreatywne ekspertów oraz fanów PR i reklamy

150x110

Jak poruszyć polityków, by zajęli się codziennymi problemami obywateli? Jak wzruszyć mieszkańców miasta, by zaczęli cenić i chronić ginące w nim drzewa? Czy w końcu jak ruszyć wahadłowiec kosmiczny, który swoją ostatnią podróż musi odbyć na ziemi? Gotowych odpowiedzi i inspiracji będzie można poszukać oglądając najbardziej kreatywne kampanie reklamowe i PR-owe świata nagrodzone na tegorocznym festiwalu Cannes Lions. „Cannes Lions – Creative PR Meeting” odbędzie się 6 listopada w Poznaniu, 13 listopada w Sopocie i 19 listopada w Warszawie.

Do udziału w dyskusji na temat nagrodzonych w Cannes kampanii i ich społecznej użyteczności zaproszeni zostali przedstawiciele mediów oraz eksperci i praktycy z branży PR i reklamy.
W spotkaniach wezmą udział m.in. prof. Jacek Kall (Departament marketingu UE, Poznań), Danka Woźnicka (Radio Zet, Poznań), Vadim Makarenko (Gazeta Wyborcza, Warszawa), Zuzanna Ziomecka (Warszawa), Natalia Hatalska (hatalska.com, Gdańsk), Piotr Świąc (TVP, Gdańsk), Katarzyna Przewuska (Chief Operating Officer, Havas, Warszawa), Wojciech Usak (Dyrektor marketingu Audi, Poznań), Marcin Grabowski (Strateg AMS, Poznań, Warszawa), Tomasz Tomczyk (bloger Kominek, Warszawa) Maciej Mazurek (inicjatywa BLOGtej, autor bloga zuchrysuje,pl, Poznań).

 

Dzięki Cannes Lions – Creative PR Meeting” udało nam się stworzyć pole do dialogu pomiędzy mediami, twórcami kampanii PR i marketingowych oraz ich odbiorcami, mówi Przemysław Wojak, Partner Zarządzający agencji Q&ACommunications, juror konkursu Cannes oraz przewodniczący kategorii Active (PR i Young PR) w Polskim Konkursie Reklamy KTR. Po frekwencji
w zeszłym roku widać, że zapotrzebowanie na takie spotkania jest ogromne. Z jednej strony projekty, które pokazujemy i które sami realizujemy w coraz większym stopniu dotykają nie tylko kwestii komercyjnych, ale spraw ważnych dla społeczeństwa. Z drugiej strony coraz trudniej tę społeczność poruszyć i dotrzeć do niej z jakimkolwiek przekazem. A przecież bez ruchu nic się w niej i dla niej nie wydarzy, nie zmieni.

W Poznaniu „Cannes Lions – Creative PR Meeting” odbędzie się po raz trzeci. Zainteresowanie zeszłoroczną edycją przeszło oczekiwania organizatorów wydarzenia, dlatego w tym roku będzie ono miało miejsce także w Warszawie i w Trójmieście.

„Cannes Lions – Creative PR Meeting” Poznań odbędzie się 6 listopada (środa) o godz. 18.00 w Concordia Design, sala Lumina, ul. Zwierzyniecka 3.

„Cannes Lions – Creative PR Meeting” Sopot odbędzie się 13 listopada (środa) o godz. 18.00 w Zatoce Sztuki, Al. F. Mamuszki 14.

„Cannes Lions – Creative PR Meeting” Warszawa odbędzie się 19 listopada (wtorek) o godz. 18.00 w budynku AGORY, sala P 106, ul. Czerska 8, wejście od ul. Czerniakowskiej.

Wstęp na wydarzenia jest wolny. Szczegółowe informacje o rejestracji dostępne na profilu FB Q&AConsulting. https://www.facebook.com/QAConsulting